Här är mitt knä som jag ska operera:(




Det knät som jag ej kan böja är som det ska. Fan vad man
blir arg på sig själv när man inte kan jobba som man vill eller
röra på sig som man vill. Jani! det är inget vidare att ha dåliga
ben som ej hänger med på det man vill göra:( För på höger 
knät har jag gjort två titthålsoperationer i och en höftoperation
högre upp somsagt det var en medfödd skada och nu är det
vänster knät så man kan ju börja undra om man någonsin
kommer att bli redigt bra igen :( Attans det blev en ridigt
tråkig blogg med mycket "tyck synd om mig blogg". 
Men så här har jag det just nu så ni får stå ut eller låta bli.
För jag känner att jag måste skriva av mig lite för att
sedan kunna må bra igen:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0