Hej hur är det med alla idag!


Här visar jag några bilder på mina söta missar:)

 

    Busan                    Smulan 


 
          Busan              Smulan som kissunge 

Själv sitter jag här och tar det lugnt funderar skarpt på att ta mig en dusch och sedan gå och hämta posten, 
jag hoppas på att det finns något roligt till mig idag för igår var det bara tråkigheter för jag gillar inte brev från försäkringskassan för deras blanketter är så svåra att fylla i tycker jag, finns det någon mer som tycker det eller är det bara jag??????

Nu ska jag fixa lite och dona här hemma för jag har faktist varit vid datorn sen jag steg upp, så nu börjar jag få ont i ögonen och huvudet. Så hade nu så bra jag hör av mig senare ikväll för nu måste jag nog ta mig ett avbrott :)


             Tjingling på ett tag   !


 

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: taack så mycke :D

btw, söööta katter ;)

2010-04-20 @ 17:25:58
URL: http://lisakoukila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0