Idag är jag sjuk ,alltså när ska man få känna den där känslan av att få vara riktigt frisk???


       

  Jag skulle åkt iväg och fixat lite på stan idag men jag har 
  ingen ork alls.Har nog feber och känner mig så hängig 
  och trött , men som sagt jag måste åka iväg imorgon till
  ortopeden för mitt knä var jag och röntgande för ett tag 
  sedan. Så nu imorgon ska jag få reda på vad det är för
  fel:( måste medge att jag är lite nervös vad läkaren
  ska säga :( för Knätt svullnar ju upp så fort jag gör
  något :( Det är bara att hoppas på att det nte är 
  någoN ALLVARLIG SKADA:)   

            HADE NU SÅ BRA SÅ HÖRES VI SENARE :)          

Kommentarer
Postat av: annelie

håller me dig känner mig såå sliten

2010-04-12 @ 13:09:34
URL: http://www.gniztra.com/
Postat av: sara

Hej :) hoppas du blir bättre:)

2010-04-12 @ 19:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0