Jag är så trött idag så jag orkar bara vara jag och inte bry mig om vad andra tycker och tänker :)


   

Idag känner jag inte alls för att göra mig fin bara sitter här i min morgonrock och tycker allmänt synd om mig, jag vet inte direkt varför bara känner mig så nere kanske är det för att jag vet om att jag ska operera mitt knä och att jag inte kan röra mig som jag vill osv.Men något jag känner för just nu är att få svar ifrån någon där ute i syber värden ja! just du som ibland känner detsamma som just jag att livet är en redig peeest och pina inte jämt men somsagt ibland känns det faktist så, eller hur?:(

Nu ska jag iallafall försöka få på mig kläderna innan killen kommer hem så han inte tror att jag bara har suttit här vid datorn och fixat med dessa koder till denna blogg :)

               Så hade nui så bra jag hör av mig senare ikväll :)   

Kommentarer
Postat av: Mariellelundstrom

JA =D

Mee, jätte många som har problem men knäna. Mina är bara cp haah =)

2010-04-19 @ 18:26:06
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/
Postat av: tessan

Svar: Tack vad glad jag blir ;)

2010-04-19 @ 22:34:31
URL: http://tessanaslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0