Låvade ju att visa hur jag blev i håret , korten blev tyvärr så bra pga att det är webbkamera och jag är jätte trött och jag har gått i blåst halva dagen det kanske syns haha:)



        
                                               vardagsfrisyren:)
               
        Här är jag iallafall nyklippt ska klippa mig igen den 29 maj!

Så nu är ni vällkommna och skriva vad ni tycker om min frisyr och om ni kanske tycker att jag ska byta färgen eller frisyren jag har ,för nu skulle jag behöva lite smakråd för det är alltid kul att höra vad andra tycker? Vad kan jag skriva mer än att jag tycker att det är jätte jobbigt med att gå hemma man ser ju sina små fel och man retar sig på dom något inormt , är det någon där ute som känner igen sig så skriv gärna för det skulle göra mig glad:) Nu är jag ju sjukskriven pga av att knä inte vill hänga med mig redigt "minisken och svullnad":( Så här sitter jag nu utan moped och kan inte ta mig någonstanns men då är det tur att man har sina underbara kissar busan och Smulan:)

                 Tyck till det gör mig glad:)
                   
Ha nu en redigt trevlig Lördags kväll för det ska vi ha :)                        
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0