Min dotter och jag på stan:)




                       

Så här var våran dag på stan först var vi och köpte mig ett linsetui
och givetvis på synsam sen så provade vi lite roliga bågar också
såklart hon tog kort på oss då haha:)och efter det så gick vi och
kollade på skor men jag hittade inga men Lisette hon hittade 1 linne
och en snygg topp+ ett läckert nagelack för 25 kr. Ja just det när
Lisette skulle prova kläder så tog hon ju givetvis foto som ni ser
på bilderna här ovanför:) Jag själv hittade ju mig en nattkräm för
59:90 och en jätte snygg ögonskugga i rosa skimmer för det är ju
så snyggt nu till sommaren :) Sen var vi på McDonalds och där
tog hon ett foto på mig också för hon kunde inte låta bli
haha:) Sen körde
vi hem Lisette .Jag tycker deet blev en jätte
lyckad dag för oss båda:)Han med grimasen på bilden ni ser
det är min goa kille på villket jag har dille:)

                NATTI NATT FÖR HÄR SKA NU SOVAS:)  


Kommentarer
Postat av: annelie

gu va du ser ung ut..

2010-04-12 @ 13:10:46
URL: http://www.gniztra.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0