Min kille och alla viktiga i mitt liv:)




Min goa kille på villket jag har dille han är en redig skämpe som står ut
med mig och mitt gnäll. Tänka sig att man kan älska någon så mycket :)
Han är en fin kille som gör allt för mig och han ser upp til mig för han
är bara så förstående av sig och det älskar jag oss honom och jag
hoppas att han förstår att det är så, för han är mitt allt iallafall när det
gäller kärleken :) För sen har jag ju två barn som är jätte viktiga för
mig dom älskar jag av hela mitt hjärta och sen har jag mina små
kissar som jag har plaseat i mitt hjärta på en särskild plats:)

Har du något viktigt i ditt liv som du älskar dig visa det :)
För det gör dig gott och även den eller dom som är viktiga
ditt liv:)

Attans nu missade jag pogrammet men jag kom på att skriva
denna blogg så det blev viktigare för mig:)

Kramis i mängder från mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0