Nu har ja varit hos Frissan visar sedan när jag kommer hem hur det blev ska färga håret imorgon hade jag tänkt hemma oss svärmor orkar inte det idag :)


Det blev en kul dag på stan köpte mig detta som ni ser nedanför och var och klippte mig ,så det gick på typ 450 kr med allt så helt okej tycker jag iallafall:)  

                                      
                                            89 kr                      41 kr

Så jag är jätte nöjd efter denna handling sen gick jag till Berga från stan det tog mig 1 timma för mitt knä är ju inte okej ,så jag kunde ju inte gå i rask takt som jag gillar att göra annars:( Så nu är jag oss svärmor jag fick mig en kaffe när jag kom och vi blir bjudna på mat jag och killen hon är ju bara för rar denna goa svärmor :) Somsagt visar frisyren sedan när jag kommer hem för här finns det ingen webbkamera så hade bra tills dess kramis i massor från mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0